Pioneer DEH-P7900UB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer DEH-P7900UB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

bajeke 31-03-2009
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

heb de radio sinds dag 2 dat hij uigebracht werd in bezit en ben nog steeds de trotse eigenaar ervan.

positief-
veel instel mogelijkheden en heb er een hd schijf van 160 gb via usb aangesloten .werkt bijzonder goed omdat ik er mappen in heb zitten voor de muziek waarvan 1 automatisch op gepakt word in het begin staan 35 nrs buiten de mappen gewoon open voor gebruik.heb er 2 identieke dvd schermen op aan gesloten waar van ik het geluid ook via de speakers kan laten horen deafstandsbediening werkt daar ook heel goed mee.
al ben ik die sinds 3 weken helaas kwijt geraakt.
beeld instellingen top.
mp3/wma top
htc touch hd en diamond werken er prima op via usb als diskdrive.
rds en alle radio mogelijkheden werken top.
gewoon een top autoradio met vele mogelijkheden.

alle speakers en zelfs een 6cd wisselaar subwoofer en versterker van pioneer erop aangesloten.dus geluid en muziek genoeg voor een ideale vakantie bv

marco xado 11-11-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Deze versterker pas besteld via deze site. Keurig volgende dag geleverd gekregen. Aangesloten op mijn Pioneer versterker.Klank is subliem. Prachtig display, duidelijk in gebruik. USB zit mooi aan de achterkant, via mee geleverd verlengkabeltje in dashboard kastje gemonteerd. Mijn Ipod op gekoppeld werkt prima, mappen, albums song titel.
Ik ben blij met mijn aankoop

john kouwen 11-01-2008
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

sinds de kerst deze radio wat een geweldig apparaat en veel mogelijkheden.mijn oude pioneeer ging na 14 jaar kuren vertonen dus op zoek naar een andere en via deze site op de 7900 uitgekomen.heb er een 40 gb hard disk aangehangen en er 250 cd op gezet.werk geweldig en geen problemen met voeding wat je wel eens leest.degelijkheid een 10 gegeven want ik verwacht wel weer 14 jaar er mee te doen.altijd pioneer gehad geweldig gewoon,dus als je er een zoek deze nemen!!!!

JvD1 25-12-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Ik heb deze radio sinds een paar dagen in bezit. Ik zat eerst te twijfelen tussen een jvc met bluetooth en deze poineer, maar door de betere reviews toch gekozen voor een poineer.

Ik heb voor voor dit type gekozozen vanwege de usb- aansluiting aan de achterzijde van de radio zodat er geen kabels in het zicht liggen tbv. hard disk.

Na voorgaande revieuws en forum berichten heb ik voor een schijfje van 80 gig. van het merk laCie gekozen. voor 10 euro meer heb je een 160gig, maar ik heb niet de kennis en de tijd om extra voeding er naar toe te brengen (5v).
De harde schijf heb ik met het bijgeleverde usb-kabeltje(ca.0.5m) van de harde schijf gekoppeld aan de usb-kabel van de radio. het werkt nu goed tot nu toe.

Ik heb nog overwogen om hem gewoon in de winkel te kopen, maar die konden me geen extra informatie geven en ondersteuning bieden tbv. aanbrengen van extra voeding. Dus gegaan voor een internetshop.

Volvo 850 09-12-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

In de zoektocht naar een autoradio met USB aan de achterzijde kwam ik al snel uit bij de Pioneer DEH 7900 UB. Ook een JVC en Blaupunkt met deze mogelijkheid heb ik nog overwogen. Het gebruiksgemak en goede beoordelingen op deze site hebben mij over de streep gehaald de Pioneer aan te schaffen.

De radio is degelijk en het geluid klinkt veel voller en helderder vergeleken met mijn oude radio.

Ik wilde perse USB aan de achterzijde zodat ik een harde schijf op de radio aan kon sluiten, zonder allerlei kabels in het zicht te hebben. Dit werkte goed, alleen ging de radio geregeld op FORMAT READ of werd er simpelweg geen muziek gevonden. Ik las op deze site iets over voedingsverlies (door de lange, meegeleverde kabel) en besloot om een aparte USB voeding voor de harddisk aan te schaffen. Deze heb ik achter de radio in het dashboard gemonteerd (door af te tappen van de 12V kabel van de radiokabels) dus alles is uit het zicht. Het resultaat: nooit meer haperende muziek en 80 GB muziek beschikbaar!

Houd er rekening mee dat als je de radio aanzet, het ongeveer 15 a 20 seconden duurt voordat de muziek van de harde schijf begint te spelen. De radio onthoudt waar ie de laatste keer is gebleven, dus dat is ook prima. Verder gaat het bladeren door de mapjes erg makkelijk (met de draaiknop die ook voor volume wordt gebruikt). Een USB stick is sneller ingelezen.

Het grote nadeel van de radio is het erg felle, blauwe licht. Ik heb de display zo zwak mogelijk ingesteld maar nog steeds vult een blauwe gloed mijn auto. Maar ben er inmiddels aan gewend.. De eerder genoemde JVC en Blaupunkt scoren op dit punt beter, met hun instelbare kleurendisplay. Vandaar dat ik vormgeving lager beoordeel.

Andy Versluis 28-10-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Zaterdag was het zover...trotse eigenaar van dit geweldige apparaat :D Voorheen had ik een Sony radio, als ik dit had geweten wat een verschil qua geluid dan was ik er zeker eerder aan gegaan aan Pioneer dan!!
Geweldig gewoon...sub apart aangestuurd 10x beter dan normaal :) Ik had alleen een klein probleempje dmv een instelling ging steeds mijn geluid/bass steeds harder. De gevoeligheid van ASL stond heel hoog dus heb deze uitgeschakeld :D

Dick102 10-09-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Magistraal geluid!! Wat deze radio nog uit mijn oude speakers haalt is
werkelijk ongelooflijk.
Inmiddels heb ik een u2o 40 gb mobile harddisk via de usb aangesloten Werkt

perfect. Let wel op dat zo'n harddisk rechtstreeks aangesloten moet worden,
dus
geen gebruik maken van het door Pioneer bijgeleverde verleng usb kabel. Dan

ontstaat er voedingsverlies
De vormgeving is erg mooi, hoewel ik persoonlijk de kleur van het scherm niet echt geweldig vind.
De bediening is makkelijk. Maar met name de geluidskwaliteit is super en in te stellen naar je eigen voorkeur.
Kortom een perfect product van Pioneer.

Arnold H. 15-08-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Ik heb deze radio nu een aantal dagen tot mijn beschikking. Fantastisch apparaat. Wat kun je dan toch nog een verschil horen tussen de verschillende radio types. MP3 afspelen is natuurlijk fantastisch, helemaal nu ik er een 80 GB mobile harddisk van U2O aan heb hangen. Via de USB aansluiten en spelen maar.

De vele instelmogelijkheden van het toestel zijn gemakkelijk en goed te regelen. Kun je de audio lekker aan je eigen gehoor aanpassen.

Gewoonweg een super apparaat voor dit geld.

Michelle22 29-07-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Vrijdag mijn nieuwe Pioneer DEH-7900UB opgehaald en natuurlijk direct ingebouwd...

- Fantastische sound
- Sublieme tonen en MEGA-lage bassen
- Heel veel instellingsmogelijkheden
- Makkelijk in gebruik en overzichtelijk
- En wel zo belangrijk, een subwoofer-uitgang!

Ik had tot vrijdag een Sony MDX8930c (MD-speler) in de auto en ik was in der veronderstelling dat deze Sony een goed geluid zou geven. Nou, ik weet nu beter!

Deze pioneer kan ik je écht aanraden. Top-geluid voor een superprijs en dankszij de USB-aansluiting kun je je hele muziekcollectie mee de auto in nemen!

TOP, ECHT TOP!

Indopower 10-07-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Heb de radio nu denk ik een maand in bezit en echt top gewoon,geluid echt subliem!!!Er hangt nu ook een harde schijf van U2O aan en eerst ff gedoe met de plaats waar ik hem moest plaatsen i.v.m. de beroemde hick-ups(teveel trilling naar mijn idee) maar dat is nu dus ook opgelost en werkt echt top dus...Ach om een lang verhaal kort te maken een aanrader voor iedereen die gewoon een lkkre sound in z`n auto wil...

Pesto 26-05-2007
Geschreven voor: Pioneer DEH-P7900UB

Fantastische autoradio. Ideaal in combinatie met harddisk (ik heb een 40Mb U2O). Zeer eenvoudig te bedienen en snel door MP3 collectie zoeken (eindelijk een autoradio die de volumeknop gebruikt voor browsen). En een zeer krachtig geluid.
Had eerst een Kenwood KDC-W7534U maar heb die teruggebracht wegens zeer teleurstellend geluid (helder, maar totaal geen bas) en uitermate onhandige bediening.
In tegenstelling tot concurrenten leest deze de MP3s - eenmalig - zeer snel in, en kan ie na switchen naar radio od CD direct verder spelen van USB.

bink79 23-04-2007

pioneer deh-p7900ub echt een top model radio
ben er echt dik te vreden over super geluid goed
in te stellen veel mogelijkheden heb hem nu +/-
3 dagen inbezit echt een aanrader